17 mai, 2010

Kiire update

Hetkel resideerun Californias, alates eelmisest neljapäevast. Ilmad on olnud ilusad (v.a. eile). Kliima on ikka kõvasti parem, sest pole niiske vaid on kuiv. Seega see kuumus ei häiri eriti. Ja kuna ma nagunii tööl olen, siis mis vahet seal on :D
Nädalavahetsusel sai ühel sünnipäeval käidud ja sain päris ameerika steiki ka. Oli valida 5 valmidusastme vahel (Eestis ei saa midagi valida, selle kohta ütles üks Eestis käinu, et seal on üks valmidusaste ja see on "ruined" ehk rikutud :D): rare, medium rare, medium, medium well done, well done. Ma mõtlesin, et issand, ei taha roosat ja elavat liha, aga härrad veensid ümber, et võtaksin mediumi. Ja õigesti tegin ikka... :D Ei siputanud ega üritanud taldriku pealt jalga lasta, väga hea oli hoopiski. Kõhu sai ikka parasjagu täis.

Restoran oli ka iseäralik. Ses suhtes, et kui oled sünnipäevalaps ja kannad kallist lipsu, siis soovitan sinna mitte minna. Sest siis lõigatakse lips ära! Terve restoran oli dekoreeritud nende äralõigatud lipsudega, mis looklesid mööda seina ja rippusid laest alla. Väga huvitav igatahes.

Pärast sain natuke matkale ka mindud, meenus armas Pisgah National forest, kus ma mõni nädal tagasi, kops koos, mäkke ronisin... sellest pean veel kirjutama.

Pühapäeval käisime välibasseinis ujumas ja kinos Iron Man 2 vaatamas. Jee, ameerika! :D

Kõige suuremat heameelt teeb fakt, et mul on suur voodi, mitte plastikmadrats ja - ATTTENZIOOOON - ma ei pea enam kõrvatroppidega magama!!! Sest mul pole toakaaslast, kes kell 5 hommikul sisse sajab või prantslasi, kes keset ööd karjudes peolt tulevad või tšiili tüüpe, kes akna all suitsu teevad ja lõugavad. Aahhh, õnnis vaikus. olen siin tõesti hästi maganud vahelduseks. Isegi und näen.

Üldiselt, nagu ikka. Pikk jutt, sitt jutt, homme on tööpäev. Miamist tuleb loodetavasti sel nädalal postitus ka.

2 kommentaari:

  1. publik nõuab pikemaid postitusi korralikuma draamaga ja situatsioonikirjeldustega!

    VastaKustuta
  2. Mnjaa, lihaga tuttav olukord. Esimesel õhtul käisime Richardiga Outbackis ja käis peale, et ma prooviks medium rare-i vms.

    Pärast paari esimest ampsu otsustasin kasutada võimalust upgrade-da well done peale :D

    VastaKustuta