19 aprill, 2010

Rõõmupakike "Eesti"

Vastu tulles rahva tungivatele nõudmistele ja lükkamaks ümber alusetuid väiteid selle blogi enneaegsest surmast, väike Eesti-teemaline vahepala.

Reisilt tagasi tulles aprilli alguses ootas mind Greensboros rõõmupakike!! Jaajaaa. Otse Eestist, minu kallitelt kolleegidelt.

Tegin siis lahti.
PEOPLE NEED HELP. Naersin pisarateni, kuna noh... olen "people" ja "need help" :D See lause on mul kontoris töölaua kohal... Natuke inside joke. Et inimesed ju üldiselt vajavad abi. JA kuna ma kirjutan help tekste ja manuaale, siis ma olen eriti veendunud, et inimesed vajavad abi. Nad vajavad abi ka abi kasutamiseks :D

Kastist paistis palju hääd.
Ooooo...ooooooo.... Magusad mandlid ja prrraalllineeeee!!!!
Teine kiht.
 Ohhohohohohoh, pistaatsiapralinee... mida ma pole saandki. Ja Vana Tallinnaga martsipan! JA veel trühvelid!!!
Eheheh... No sealt tuli välja meie armastatud...
KAMATAHVEL! Kodu maitse!
Värskeid uudiseid töö juurest...
Piltide pärast pidin peaaegu et ataki saama :D No kui su kontorilaud näeb välja nagu oleks kogu träna sinna veetud, siis... oioioi :D Mõistagi oli tegu fotolavastusega... Kuigi kuulsin, et mu tooli on küll vahepeal katki istutud :D
Ja siis oli 2 kollaaži meie tegemistest, igasugustest üritustest...
Ja Gerli oli ka väga kauni pildi mulle joonistud. Sõnum ka otse kümnesse :)
Siis oli väike MANUAAL ka kaasa pandud, et mul ikka meelest ei läheks, kuidas asi käib. Ja oli ajakiri Eesti Loodus ja üks laste nuputamisajakiri (üks õhtu, kui ma eriti väsinud olin, siis lahendasin neid ülesandeid seal :D ausõna!).
Oma väikeste valgete progeja- ja testijakäekestega oli valmistatud ka kaardike.
Koos head soovide ja meeldetuletustega  :)

Oijah. PEan tunnistama, et täitsa nutsin ja naersin korraga. Oli naljakas, aga oli kuidagi kurb ja siis jälle hea meel ja üldse, väga eriline tunne tuli peale, kui nii suur kastitäis Eestit koos sellise kaardiga saadetakse...

AITÄH!!!!!!!!!

Pärast oli suu kommi täis. Õnneks jagasin rahvaga ka. Vana Tallinnaga martsipan läks hästi peale :D Ja eesti komm meeldis kõigile!

1 kommentaar:

  1. Huvitav kas nad mängivad jalgpalli nende pakkidega või mis värk on??? Teele saatsin omast arust ilusa tervete nurkadega karbi. Tutika lausa. Aga nüüd nii lössis. A vähemalt jõudis kohale :)

    Paar parandust: See lause OLI sul kontoris töölaua kohal. Nüüd on seesama lause sinu juures :P.
    Tooli pole ka tegelt keegi laiaks istunud. Tunneb end täiesti hästi jätkuvalt. :D

    VastaKustuta