28 märts, 2010

Tornaado otseülekanne

Mis meil siin ikka nii väga põnevat toimub... väike tornaado igasse päeva.

Täna oli muidu kergelt vihmane, aga mõistlik ilm. Nüüd õhtu poole sadas rohkem, müristas ja välgutas ka. Üks hetk, just enne, kui pidin trenni minema ja dušširuumis olin, siis Carina tuli ütles, et peame kõik trepikotta minema - tornaadohoiatus. No mu Firefoxi plugin oli mind juba enne teavitanud sellest. Ma väga tõsiselt ei võtnud, arvestades, mis õudusi siin lume tulekul kokku lubati, eksole.

Rahvas kogunes sinna trepikotta, mina jäin oma tuppa. Kontrollisin satelliidipilti ja kuulasin, mis õues toimub. No kui tornaado tuleks, siis ikka kuuleks ka seda ilmselt. Ei usu, et ta salaja akna taha tuleb ja BÖÖÖÖ!!! teeb. Natukese aja pärast läks rahvas oma tubadesse tagasi.

Lugesin rahulikult edasi, kui resident advisor käis ustele koputamas ja inimesi tagasi trepikotta ajamas. Jätkasin rahulikult lugemist. Ei ole ma mingi surmapõlgur. Kui ikka asjaks läinuks, oleks ma ka varju läinud.

Vaatasin lugemise vahele uudiseid. 29 kodu sai tornaado käes kannatada (a nende puumajade puhul ei imesta ka) ning mingi tehasehoone vms katusest rebis tüki välja. CNNi andmeil esines ka tuulepuhanguid kiirusega 70 miili/tunnis (üle 100km/h) ja kuskil olevat ka tennisepalli suurusi rahekamakaid tulnud.

Satelliidipildi järgi tabas suurem osa Greensboro lääneserva, kesksem osa ja meie campus jäi servaalale või üldse kõrvale.

Paarkümmend minutit tagasi lasti rahvas lõpuks tulema sealt. Mina lähen vist varsti magama ära. Ei ole sel nädalal hästi maganud. Kaalutlen küll, kas kõrvatroppe kasutada või ei... sest satelliidipilti vaadates näikse lõuna poolt Charlotte'st midagi veel tulevat... need alad on punased, kus on eriti palju vihma ja tuult. No eks näis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar