06 veebruar, 2010

Pildikesi elust enesest

Ühikas on igal korrusel köök. Köögis on kraanikausid, mikrolaineahi ja külmkapp. Külmkapis saavad inimesed oma jogurteid, piima või mis iganes hoida. Loomulikult on meie hulgas siin troppe, kel on probleeme sellest aru saamisega, et teiste inimeste sööki ei võeta. Esimesel nädalal pani meie korruse resident advisor külmkapi peale sildi, et "palun ärge võtke toitu, mis ei kuulu teile". Ma ei tea, kas asi rahunes natuke maha või ei, vist ikka rahunes. Mina seal midagi peale natukese mahla pole hoidnud ja märgatavaid kadusid pole ka olnud.

Eile oli ukse peale tekkinud uus silt (alumine).
 
Silt natuke lähemalt.
  
Väga vaba tõlge eesti keelde:
Kes kurat on mu kausikesest söönud jälle? See sakib sajaga. Et see talle kurku kinni jääks!

Tõsine sõnum. Muidugi natuke naljakad on need 3 tärni... ma hetkel ei suuda ühtegi ingliskeelset sõna meenutada, mis oleks hästi tuntud kolmetäheline roppus :D

See selleks.

Kõrvaltubadest olen kuulnud, et Carinal alaneb piimatase kanistris, Sumini jogurt oli kadunud, Emily söök osaliselt läinud...

Mjah, õel nagu ma olen, üritasin mõelda mingit plaani, et kuidas vahele võtta seda inimest. No kaamera paigaldamine oleks liiga keeruline. Aga kuidagi peab ju õppetunni andma. Ma mõtlesin, et äkki peaks Carina piima sisse panema natuke kõhulahtistit. Noh, et kui tema piim nagunii loosi läheb, siis ilmselt läheb üks kõhulahtisus varsti ka loosi :D Carina oli nõus ja Geoffrey oli ka vaimustuses. 
Ma ei suuda hetkel midagi muud peale riitsinusõli välja mõelda, aga see peaks olema siiski midagi, mis piima seest välja ei paista... õli küll hästi ei lahustu.

Eks näeb, kas me selle ellu ka viime või ei. Aga tõtt-öelda tahaks õppetunni küll anda. Isegi kui me ei tea lõpuks, kes seda tegi, siis EELDATAVALT ta enam varastada ei taha :D
Ainuke tagasilöök võib olla see, et varas ise paneb pärast teistele midagi söögi sisse... Samas ta võib-olla pole nii julge :D
Ja noh, siis kindlasti hakatakse süüdlasi ka otsima.

Kui kellelgi on veel ideid humaanseks, kuid õpetlikuks toiduvarga püüdmiseks, siis laske tulla.

***
Jõudsin just õhtusöögilt tagasi. Sööklas Geoff ütles, et ta just kuulis, et meil ühikas pidi tulekahju olema. Ei osanud algul seisukohta võtta... Hiljuti oli meil nö õppus, millest ma kirjutasin. Aga seekord oligi väike tulekahju. Keegi oli lobby köögis, kus on pliit ka, pannud plastikust veekeedukannu pliidile. Tegelt oleks pidanud saba seina torkama sellel, aga noh, läks teisiti. Keegi ameeriklane oli.
All oli kõik kärsahaisu täis mõnusalt. Plastiku kõrbemise lõhn.

Geoff rääkis, et mõned aastad tagasi olid kaks purjus üliõpilast kuhjanud mööbli lifti ja selle seal põlema pannud. Oh elukest...

3 kommentaari:

  1. "Ass" sobib sinna.
    Paigaldage ikka kaamera, ega seda siis ei pea sisse lülitama, ega ära ühendama. Selle olemasolu kutsub juba piisavalt korrale.
    Võite ka tabaluku paigaldada ning jagades võtmed laiali, saate vähemalt piirata ära kahtlusaluste hulka.
    Igasugu kõhulahtistite jms ohtlike toidusolkimistega ei soovita tegeleda, võib mingi hetk pahasti kätte maksta.

    VastaKustuta
  2. Ma tean, ma tean... ega me ei hakka nagunii midagi sellist tegema, mis kellelegi tervise ära rikub. Aga haige värk on küll.
    Ma mõtlesin ka, et kaamera pluss hüpoteetiline juhe kuskile... äkki distsiplineerib :D

    Või siis läheb kõik vanamoodi edasi.

    VastaKustuta
  3. Mina oma väikese aruga siin mõtlesin veel sellist asja, et kuna kaovad piim ja jogurt, siis vist võib suurema tõenäosusega vaadata põhjamaalaste poole ehk. Nii kurb kui see ka pole.

    VastaKustuta