20 jaanuar, 2010

Minu tuba

Käes on aeg piiluda kulisside taha ja heita pilk buduaari, kus sünnivad kõik need suurepärased kirjutised. Mõistagi näitan ainult enda ruumipoolt... Toakaaslasele jäägu tema privaatsus.

Kõigepealt tuleb minna läbi selle ukse.



See on siis koridor.




Meie toa uks on vasakult esimene.


Meie uks siis ka lähemalt.


Ja veel lähemalt.


Ja ukse kõrval on siuke asi.




Pilk minu tuppa.


Ja veel üks pilk.


Seinale panin pilte ka.


Minu voodi ja kummut.


Ja veel kummutit.


Vaade minu aknast.




Ja vaade teiseltpoolt.


Minu laud.


Ja minu raamatud, mis ma pean lugema. Vasakult 8 raamatut on 20. sajandi ameerika kirjanduse omad. Pluss 2 raamatut, mis on internetis. Ja siis järgmised 3 raamatut on teise kursuse omad. Viimane raamat on niisama lugemiseks.


Mu toakaaslase tolmuimeja. See tagumine on tema sõbra oma, mille ilmselt peagi tagastame. Aga jah, meil suht ainus tuba, kus on tolmuimeja. Nädalavahetusel saan äkki osta ämbri ja mopi. Ma pean küll veel enne mõtlema, et kuhu kurat ma selle paneks, aga tahaks nagu vahepeal põrandaid ka pesta.
Taustal on mu pesukorvike. Leidsin Wal-Martist sellise, mida saab konksuga riputada.



Minu riidekapp. Kahjuks pole seina peal rohkem nagisid, kuhu oma asju riputada. Omavoliliselt neid vist lisada ei või. Ja ukse küljes on ainult üks nagu, nii et jah.


Ja uks koos peegliga.


Selline väike tuur siis.

Muud suurt uudist pole... hoian teemasid tuleviku tarbeks, kui nagunii millestki põnevast kirjutada pole :P

Eile küll õnnestus jalg siniseks saada. Seisin parasjagu dušširuumi uksel kui üks ameerika tüdruk sisse tormas ja uksega üle mu jala sõitis. Kanna veel plätusid. Nats veritses ja nüüd on sinine, aga vast saab varsti korda.

Täna isegi sadas veidi, aga soe on ju ikkagi. Tundub, et ma hakkan kergelt nohiku elu elama siin... Krt iga päev ma küll ei jaksa välja minna kuskile. ega ma pole ka kunagi suurem peoloom olnud, nii et pole viga. Tekib oma sotsiaalne suhtlusring nagunii.

Ma varsti õhtale ka. Leppisin Carinaga hommikusöögi kokku. Muidu ei saa ju voodist üles jälle :D

7 kommentaari:

  1. Nice room :P Tegelt ka, igati kobe ju. Mopi ja ämbri võid näiteks voodi alla toppida kui see sul juba täis pole :D. Ämbri keerad külili ja kärab küll :)
    Kuidas muidu naabril nüüd korraga on? Võtab eeskuju?
    Aa, ja kedamidaasja te seal tänama peate? No see roosa silt esimesel pildil.
    P.S. ma Gerli muidu. Varjunimega lihtsalt ;):P

    VastaKustuta
  2. väga tore, et ma olen pooled pildid on riias tehtud, aga gvido kaebab, et mind on liiga palju ja teda pole üldse :D

    VastaKustuta
  3. 1) vähemalt meie rinnad vallutavad USA... kuigi ma ikkagi arvan, et on pilte, mis peaksid jääma ainult asjaosalistele vaadata :D

    2) we want dirt. toanaabri riidekapp, aluspesu, voodialune. see imelik karp seal riiulil. jne

    VastaKustuta
  4. Gerli: ahjah, mul peaks voodi alla mahtuma küll, mul on kohver seal ja siis vanapaberi kott.
    No naaber on natuke korralikum, aga võiks veel parem olla.
    See I-fellow on international fellow. Need on tegelased, kes siin hoolitsevad selle eest, et internationalidel oleks tore, mõtlevad üritusi välja jne. Minu toakaaslane on ka I-fellow muidu.

    Kerttu: mul kõiki pilte pole veel üles pandud. Pean veel usin olema. Aga peab tunnistama, et Gvido on ainult ühe peal, kuna ta ju ei taha, et teda pildistatakse :D

    VastaKustuta
  5. Teivi: aa, ok,ma võin rindade pildi siis maha võtta :D mul on normaalseid pilte veel sahtlis.

    dirti osas... nooh, palju maksate? siis vaatame edasi :D

    VastaKustuta
  6. ahjaa, väike privaatsusfail ka. Kelle voodi paistab peeglist ah? :D :D

    VastaKustuta
  7. mhmh, märkasin :D aga noh, see on ainult natuke :D

    VastaKustuta