26 jaanuar, 2010

Rec Center

Meie armsast campusest ei puudu ka spordikeskus, mida kutsutakse Rec Centeriks (lühend Recreation Centerist). Seda toredat kohta tutvustati meile juba esimesel nädalal ja alates teisest nädalast olen seda päris tihedalt külastanud. Et kui on tasuta ja lähedal, siis oleks rumal seda mitte teha, eksole.

Rec Centeris on olemas pea kõik, mida hing võiks ihaldada. Jooksulindid, elliptilised treeningseadmed, sõudeergomeetrid, rattad, jõusaal, pallisaalid, jooksurada, aeroobikasaal, squashisaalid, muud treeningsaalid, treeningvahendid (nt need suured pallid, millega harjutusi teha), venitamisematid, bassein, golfirada, ronimissein... jne. Väljas on veel jalgpalli väljak, tenniseväljakud, liivaplatsid volle jaoks, pesapalli väljak, softballi väljak... Võib-olla on veel midagi, ma pole ka igale poole jõudnud veel. Ainus, mida vist pole, on klassikaline staadion ja sisehall, sest siin kergejõustik vist nii popp pole.

Rahvast liigub seal ikka päris palju. Kuid eile ütles üks ameerika tüdruk, kes minuga samal korrusel elab, et tema arvates käivad seal kõige rohkem just meie ühika omad ehk siis rahvusvahelised tudengid ja muud, kes meiega samas majas elavad. Ei oska kommenteerida teiste ühikate tegemisi, aga meil on jah kõik päris aktiivsed.

Mina avastasin enda jaoks elliptilise treeningseadme. Varem ma seirasin sellised asju kahtlustavalt, aga pärast esimest korda olen ma sellega väga rahul. See on parem kui jooksmine, kuna ei põruta nii jubedalt jalgu. Koormust saab, aga ilma selle põrguta, et pärast jalad tuimad ja valusad oleksid.

Lisaks hakkan Pilateses käima, mida ma olen juba ammu tahtnud. See on küll tasuline, aga kui see Eesti kroonidesse ümber konverteerida, siis isegi meie mõistes on korra hind mõistlik. Esimene kord oli esmaspäeval ja värisesin seal valust, sest avastad ju lihased, mida sa ammu kasutanud pole. Olgem positiivsed - edasi saab ju ainult paremaks minna, eksole.

Lisaks on iga päev mitmeid aeroobikatreeninguid, kuid nendeni pole ma ka veel jõudnud. Need on kah tasuta, tuleb ennast enne lihtsalt kirja panna.

Muidugi, ma ei pea õppemaksu maksma, nii et kõik see toredus on tasuta. Ei ole uurinud, et palju see muudele maksma läheb. Ilmselt ikka läheb.

Nii et me Carinaga piitsutame üksteist ikka trenni, muidu vajub ära äkki.

Teie aga Eestis nautige kena suusailma :D

1 kommentaar: